Wij gebruiken cookies op deze site om jouw ervaring te verbeteren.

0001
Jouw score

Hoe hoger je score, hoe meer je ziet

Nieuwsgierige mensen worden beloond! Hoe meer je scrolt, klikt, kijkt en leest, hoe meer je ontgrendelt. Ga op avontuur en speel deze site helemaal uit.

Positionering en campagnes voor Netherlands Branding

nl branding

Samen met Nederlandse ondernemers en organisaties het buitenland veroveren

Nederland is misschien een klein land. Maar we doen grootse dingen. En de wereld mag het weten! Netherlands Branding is onderdeel van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) en bouwt aan het imago van Nederland in het buitenland. Bij GH+O ondersteunen we Netherlands Branding bij al hun communicatie voor bijvoorbeeld handelsmissies, staatsbezoeken en internationale beurzen. Daarnaast creëren we in opdracht van RVO campagnes voor zogenaamde publiek-private partnerships en clusters, en positioneren we zelfs complete (top)sectoren zoals de agrosector, windenergiesector en de startupsector.

rvo_manuals
Afbeelding
ftf manual 2
wind & water works
Afbeelding
www manuals

Een sterke economische identiteit

Nederland mag zichzelf op verschillende terreinen met recht koploper noemen. Denk aan ons watermanagement, onze voortrekkersrol bij de bouw van windparken op zee, en onze innovatiekracht in de agrarische sector. En de Nederlandse ondernemers en organisaties die voor zakelijke doeleinden naar het buitenland gaan, zijn eigenlijk de visitekaartjes van ons land. Om ervoor te zorgen dat zij zich sterk internationaal kunnen profileren, gingen we samen met Netherlands Branding op zoek naar de kenmerkende eigenschappen van de economic identity van Nederland. En gebruikten we de nieuw ontwikkelde huisstijl van Studio Dumbar om het Nederlandse bedrijfsleven internationaal op de kaart te zetten.

Afbeelding
NL_compared
rollup nieuw
cards
Afbeelding
gho_website_long_NPOE-website2